start!

En we zijn … vertrokken!

Het is zo ver! Al vaak gedacht van een blogje op te starten en nu is het dus “voor echt”.

Zij moedigde me meer dan eens aan om er toch aan te beginnen. We matchen goed. Heel wat gelijkenissen, maar vooral ook één groot verschil: hier geen 2 zonen, maar 1 zonenexemplaar + een dochter. Verder al actief met naald, draad en naaimachine van toen ik 10 was. Dit onder goedkeurend oog van de buurvrouw van wie ik heel wat leerde.

Soms kwam er wat stof op de machine te liggen, soms werd ze zodanig veel gebruikt dat ze aan vervanging toe was, maar de goesting om zelf dingen te maken bleef.

Waarom het bloggen er nog niet eerder van kwam, is een lang verhaal. Misschien vertel ik het hier ooit wel eens…

Soms is het gewoon tijd om een knoop door te hakken. Aangezien de vooravond van Sinterklaas toch iets magisch heeft, leek dit me een geschikt startmoment.

schaduw sint
Een bijschrift invoeren

 

 

Een gedachte over “En we zijn … vertrokken!

Post je hieronder een reactie? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

