Comfort·Naaien·Truien

Comfy clothing: supertrui

Vorige week zag je hier de trui voor de dochter passeren. Het kind is er stilaan mee aan het vergroeien! Wanneer ze niet in haar feestkledij rondloopt, heeft ze haar koalatrui aan. “Hij zit echt suuuuuuuuuuuuuuper!”

Toen ik het patroontje voor haar trui aan het tekenen was, nam ik ineens ook de patroondelen voor mezelf over aangezien ik bij An zag hoe tof die trui was.bethioua rug

De stof voor voor- en achterpand kocht ik bij MonDepot. Het was er eentje uit de collectie die Straigt-Grain uitkoos. (Blij dat ik er snel genoeg bij was!!) De mouwen maakte ik uit een zachte, dunne tricot die aan beide kanten bruikbaar was. Deze kocht ik in een winkeltje in de buurt.

De muntgroene paspel aan de mouwen vooraan maakt de trui wat frisser.

Na hem een hele dag gedragen te hebben weet ik met absolute zekerheid dat er nog zullen volgen. Echt een supertrui dus!! bethioua

De dochter is fan van mijn trui en bestelde ineens dezelfde voor zichzelf. (Al zal die niet helemaal hetzelfde worden omdat ik over het stofje van de mouwen niet 100% tevreden ben. De stof was wel erg mooi, maar eerlijk gezegd ook te duur voor wat het is want ik vrees een beetje dat ze  snel zal lubberen.)Bethioua CollageGeen paniek dochtertje van me; van dat Straight-Grainstofje bestelde ik ruim voldoende en we vinden nog genoeg andere mooie stofjes die kunnen dienen voor de mouwen. Binnenkort een nieuwe trui …

bethioua voor

7 gedachten over “Comfy clothing: supertrui

Post je hieronder een reactie? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

