Compagnie M·Naaien·Truien·Zeefdruk

Julia Sweater – miauw!

Swappen = iets krijgen, maar ook iets maken. Ah jaaaaaa!

Het lot bepaalde dat er hier iets zou gemaakt worden voor een telg uit het gezin van Leentje. Ik had de keuze uit de zoon en de dochter. De Louisa jurk staat al lang op mijn lijstje, dus mijn eerste idee was een kleedje voor de dochter. De opgegeven maten waren echter niet zo voor de hand liggend, vooral betreffende de lengte. Ik besloot dan maar op zeker te spelen en voor een bovenstuk te gaan: de Julia sweater van Compagnie M.

Op de blog van Leentje las ik dat haar dochter al een Julia-sweater had en dat ze daar wel blij mee was. Ik zag ook dat het een model zonder verborgen zakje was. Ik kwam te weten welke maat ze toen naaide en schatte op basis daarvan de maat in die ik best zou maken. De jongedame blijkt van poesjes (en konijntjes) en o.a. van de kleur geel te houden. Ook die info kwam op mijn prikbord terecht.

Ik had natuurlijk een poezenstofje kunnen kopen, maar dan vond ik dat niet hard genoeg mijn best had gedaan. Aangezien ik de zeefdrukmicrobe helemaal te pakken heb, (Zag je de kersttrui al op IG?) was zelf voor poesjes op de stof zorgen het enige juiste!
Het werd een gele trui, met poesjes en met een verborgen zakje omdat dat zo gezellig is om je handen in te stoppen.
Het pakje zou normaal op de post gaan, maar net die week mochten we 2 straten verder op nieuwjaarsbriefbezoek bij vrienden.
Ding-dong.
Happy M-year!
#verbaasdegezichtenaandedeur
😀
Hopelijk heeft Janne veel plezier aan/met haar nieuwe trui!

Hier wat fotomateriaal om uw zinnen te prikkelen. Voor de foto’s met model verwijs ik u graag door naar Leentjes Blog.

teaser-mamc

swap_04

Gebruikte materialen: gele gespikkelde sweaterstof, petrolkleurige sweaterstof  voor de zak en felgekleurde gestreepte boordstof van bij Het Vlijtig Bijtje, zeefdrukkit van bij Bobbinhood

Gebruikt patroon: Julia Sweater van Compagnie M met verborgen zakje, maat 5 jaar verlengd tot 6 jaar

happy-m-year

Wil je alles lezen over onze Compagnie M-swap? Dan vind je hieronder alle deelnemers.

Petite Bout De ChouMamC
So Popo SewMe Toezie
Lielebeesje Mijn leven met 4 helden
07/01 – Van Leentje MomFie
08/01 – Bellevi Amore

give-away

Deed je nog niet mee aan de GIVE-AWAY met shoptegoed bij MonDepot t.w.v. € 25?
Dan kan je dat hier nog snel doen.

 

11 gedachten over “Julia Sweater – miauw!

Post je hieronder een reactie? Ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

